1 Skundas
1.1 Klientai, norintys pareikšti pretenzijas dėl užsakytų prekių defektų, turi kreiptis į "VortexVR" per klientų aptarnavimo tarnybą el. paštu support@vortexvr. lt per trejus metus, bet visada kuo greičiau po defekto nustatymo.
1.2 Jei "VortexVR" nustatė, kad prekės yra nekokybiškos ir kad defektas atsirado ne dėl Kliento kaltės, "VortexVR" savo sąskaita pašalina prekių defektą arba pakeičia prekes naujomis. Pagrįstų skundų atveju "VortexVR" apmokės grąžinimo išlaidas.
Jei siunčiate savo gaminį vienam iš "VortexVR.lt" paslaugų partnerių arba jei "VortexVR.lt" persiunčia jūsų gaminį paslaugų partneriui, paslaugų partneris gali tiesiogiai susisiekti su jumis kaip su klientu.
2 Garantija
2.1 Mūsų gaminiams suteikiamos gamintojų ar tiekėjų siūlomos garantijos. Tai pirmiausia reiškia remontą, jei jūsų gaminys sugenda. Jei gaminio neįmanoma pataisyti, jis bus pakeistas lygiaverčiu gaminiu. Kaip klientas negalite pasinaudoti jokia papildoma "VortexVR" suteikiama produkto garantija. Garantija perduodama galimam naudoto gaminio pirkėjui, o tai reiškia, kad jūs, įsigiję naudotą gaminį, galite užsakyti, kad mes jį suremontuotume.
2.2 Jei apsiperkate kaip privatus asmuo ir kaip pradinis klientas, turite teisę pateikti skundą dėl savo gaminio per 3 metus nuo jo gavimo dienos.
2.3 Prekybininkai neturi teisės reikšti pretenzijų pasibaigus garantiniam laikotarpiui.
2.4 Kad garantija galiotų, serijos numeris turi būti nepažeistas.
2.5 Atminkite, kad dėl žalos, atsiradusios dėl per didelio dulkių kiekio kompiuteryje, garantija ir teisė į pretenziją netenka galios. Rekomenduojame nepalikti kompiuterio ant grindų, o pakabinti jį po stalu. Keletą kartų per metus valykite jį konservuotu oru, kad prailgintumėte kompiuterio tarnavimo laiką.
El. paštas: support@vortexvr.lt