Naudojimo sąlygos
TURINYS:
- BENDROSIOS NUOSTATOS
- ELEKTRONINĖS PASLAUGOS INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE
- PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMO SĄLYGOS
- MOKĖJIMO UŽ PRODUKTĄ BŪDAI IR TERMINAI.
- PRODUKTO PRISTATYMO IR ATSIĖMIMO KAINA, PRIEMONĖS IR LAIKAS.
- SKUNDAS DĖL PRODUKTO
- NETEISMINIO SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ŽALOS ATLYGINIMO PROCEDŪROS IR TAISYKLĖS DĖL GALIMYBĖS JOMIS PASINAUDOTI.
- ATŠAUKIMO TEISĖ
- NUOSTATOS DĖL PREKYBININKŲ
- PRODUKTŲ APŽVALGOS
- ELEKTROS IR ELEKTRONINĖS ĮRANGOS ATLIEKŲ APDOROJIMAS
- BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- PAVYZDINĖ SUTARTIES NUTRAUKIMO FORMA
Šias internetinės parduotuvės taisykles parengė "Prokonsumencki.pl" teisininkai. Internetinė parduotuvė www.vortexvr.lt rūpinasi vartotojų teisėmis. Vartotojas negali atsisakyti Vartotojų teisių įstatyme jam suteiktų teisių. Sutarčių nuostatos, kurios yra mažiau palankios vartotojui nei Vartotojų teisių įstatymo nuostatos, negalioja ir vietoj jų taikomos Vartotojų teisių įstatymo nuostatos. Todėl šių Taisyklių ir sąlygų nuostatomis nesiekiama panaikinti ar apriboti jokių vartotojo teisių, kurios jam priklauso pagal imperatyvias įstatymo nuostatas, o visos galimos abejonės turi būti aiškinamos vartotojo naudai. Esant bet kokiam prieštaravimui tarp šių Sąlygų nuostatų ir pirmiau minėtų nuostatų, pirmenybė teikiama šioms nuostatoms ir jos yra taikomos.
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Internetinę parduotuvę, pasiekiamą interneto adresu www.vortexvr.lt, valdo PRZEMYSŁAW WARDZYŃSKI, vykdantis veiklą pavadinimu VORTEX CONSULTING PRZEMYSŁAW DANIEL WARDZYŃSKI, įtrauktas į Lenkijos Respublikos centrinį verslo veiklos ir informacijos registrą, kurį tvarko ministras, atsakingas už ekonomiką, turintis: buveinės adresą ir pristatymo adresą: ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšuva, NIP 5262261767, REGON 386084236, el. pašto adresas: support@vortexvr.lt, telefono Nr: (+48) 516 530 153.
1.2. Šios Taisyklės ir sąlygos skirtos tiek vartotojams, tiek įmonėms, besinaudojančioms internetine parduotuve, nebent konkrečioje Taisyklių ir sąlygų nuostatoje nurodyta kitaip.
1.3. Internetinėje parduotuvėje tvarkomų asmens duomenų, susijusių su šių Taisyklių ir sąlygų nuostatų įgyvendinimu, valdytojas yra Pardavėjas. Asmens duomenys tvarkomi tikslais, laikotarpiu ir remiantis pagrindais bei principais, nurodytais internetinės parduotuvės interneto svetainėje paskelbtoje privatumo politikoje. Privatumo politikoje visų pirma pateikiami principai, susiję su Administratoriaus vykdomu asmens duomenų tvarkymu Internetinėje parduotuvėje, įskaitant asmens duomenų tvarkymo pagrindus, tikslus ir trukmę bei duomenų subjektų teises, taip pat informacija apie slapukų ir analitinių priemonių naudojimą Internetinėje parduotuvėje. Naudojimasis Internetine parduotuve, įskaitant pirkimą, yra savanoriškas. Taip pat ir su tuo susijęs Kliento ar Kliento, besinaudojančio Internetine parduotuve, asmens duomenų pateikimas yra savanoriškas, išskyrus privatumo politikoje nurodytas išimtis (sutarties sudarymas ir Pardavėjo įstatyminės pareigos).
1.4. Apibrėžimai:
-
DARBO DIENA - viena diena nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas.
-
REGISTRACIJOS FORMA - internetinėje parduotuvėje esanti forma, kuria naudojantis galima susikurti paskyrą.
-
Užsakymo forma - elektroninė paslauga, interaktyvi forma, kurią galima rasti internetinėje parduotuvėje ir kuri leidžia Užsakovui pateikti Užsakymą, visų pirma įtraukiant Produktus į elektroninį krepšelį ir nurodant Pardavimo sutarties sąlygas, įskaitant pristatymo ir apmokėjimo būdą.
-
KLIENTAS - (1) fizinis asmuo, turintis visišką teisnumą ir veiksnumą, o visuotinai taikomuose įstatymuose numatytais atvejais - ir fizinis asmuo, turintis ribotą teisnumą ir veiksnumą; (2) juridinis asmuo; arba (3) juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam teisnumą ir veiksnumą suteikia įstatymai, - kuris su Pardavėju sudarė arba ketina sudaryti Pardavimo sutartį.
-
CIVILINIS KODEKSAS - 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso įstatymas (1964 m. Įstatymų leidinys Nr. 16, 93 punktas su pakeitimais).
-
SĄSKAITĖ - elektroninė paslauga, Paslaugų teikėjo IRT sistemos išteklių rinkinys, pažymėtas Kliento suteiktu individualiu vardu (prisijungimo vardu) ir slaptažodžiu, kuriame saugomi Kliento pateikti duomenys ir informacija apie jo internetinėje parduotuvėje pateiktus užsakymus.
-
Naujienlaiškis - elektroninė paslauga, elektroninė platinimo paslauga, kurią Paslaugų teikėjas teikia elektroniniu paštu ir kuri suteikia galimybę visiems ja besinaudojantiems Paslaugų gavėjams automatiškai gauti iš Paslaugų teikėjo cikliškai iš eilės leidžiamų naujienlaiškių turinį, kuriame pateikiama informacija apie Produktus, naujienas ir akcijas Internetinėje parduotuvėje.
-
PRODUKTAS - kilnojamasis daiktas, kurį galima įsigyti Internetinėje parduotuvėje (įskaitant kilnojamąjį daiktą su skaitmeniniais elementais, t. y. daiktą, kuriame yra skaitmeninis turinys arba skaitmeninė paslauga arba kuris yra su jais susijęs taip, kad nesant skaitmeninio turinio arba skaitmeninės paslaugos jis negalėtų tinkamai veikti), kuris yra Pirkėjo ir Pardavėjo pirkimo-pardavimo sutarties objektas.
-
NUOSTATAI - šios internetinės parduotuvės taisyklės.
-
INTERNETINĖ PARDUOTUVĖ - Paslaugų teikėjo internetinė parduotuvė, kurią galima rasti šiuo interneto adresu: vortexvr.lt.
-
PARDAVĖJAS; PASLAUGŲ TEIKĖJAS - PRZEMYSŁAW WARDZYŃSKI, vykdantis veiklą pavadinimu VORTEX CONSULTING PRZEMYSŁAW DANIEL WARDZYŃSKI, įtrauktas į Lenkijos Respublikos centrinį ūkinės veiklos ir informacijos registrą, kurį tvarko ūkio ministras, turintis: veiklos vietos ir paslaugų teikimo adresą: Ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšuva, NIP 5262261767, REGON 386084236, el. pašto adresas: support@vortexvr.lt, telefono Nr: (+48) 516 530 153.
-
PARDAVIMO SUTARTIS - Produkto pirkimo-pardavimo sutartis, kurią Klientas ir Pardavėjas sudaro arba sudaro per Internetinę parduotuvę.
-
ELEKTRONINĖ PASLAUGA - paslauga, kurią Paslaugų teikėjas Klientui teikia elektroniniu būdu per Internetinę parduotuvę.
-
VARTOTOJAS - (1) fizinis asmuo, turintis visišką teisnumą ir veiksnumą, o visuotinai taikomuose teisės aktuose numatytais atvejais - ir fizinis asmuo, turintis ribotą teisnumą ir veiksnumą; (2) juridinis asmuo; arba (3) juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam teisnumą ir veiksnumą suteikia teisės aktai, kuris naudojasi arba ketina naudotis Elektronine paslauga.
-
VARTOTOJŲ TEISIŲ ĮSTATYMAS - 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymas (2014 m. Įstatymų leidinys, 827 punktas su pakeitimais).
-
Užsakymas - Kliento valios pareiškimas, pateikiamas naudojant Užsakymo formą ir skirtas tiesiogiai sudaryti Produkto pirkimo-pardavimo sutartį su Pardavėju.
2. ELEKTRONINĖS PASLAUGOS INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE
2.1. Internetinėje parduotuvėje galima naudotis šiomis elektroninėmis paslaugomis: Paskyra, užsakymo forma ir naujienlaiškis.
-
Paskyra - Paskyra galima naudotis Klientui atlikus du iš eilės žingsnius: (1) užpildžius registracijos formą, (2) paspaudus laukelį "Registruotis". Registracijos formoje Paslaugų gavėjas turi pateikti šiuos Paslaugų gavėjo duomenis: vardą ir pavardę, el. pašto adresą ir slaptažodį. Paskyrą taip pat galima sukurti pažymint atitinkamą žymimąjį langelį pateikiant Užsakymą - Paskyra sukuriama iš karto pateikus Užsakymą.
-
Elektroninės sąskaitos paslauga teikiama nemokamai neribotą laiką. Klientas turi galimybę bet kuriuo metu ir nenurodydamas jokios priežasties pašalinti Paskyrą (atsisakyti Paskyros), išsiųsdamas atitinkamą prašymą Paslaugų teikėjui, visų pirma el. paštu: support@vortexvr.lt arba raštu adresu: Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšuva.
-
-
Užsakymo forma - užsakymo forma pradedama naudoti, kai Klientas į elektroninį pirkinių krepšelį elektroninėje parduotuvėje įsideda pirmąjį Produktą. Užsakymas pateikiamas, kai Klientas iš viso atlieka du iš eilės veiksmus: (1) užpildo Užsakymo formą ir (2) užpildęs Užsakymo formą paspaudžia langelį "Patvirtinti pirkimą" Internetinės parduotuvės svetainėje. - iki šio momento galima savarankiškai keisti įvestus duomenis (šiuo tikslu vadovaukitės Internetinės parduotuvės svetainėje rodomais pranešimais ir pateikiama informacija). Užsakymo formoje būtina, kad Pirkėjas pateiktų šiuos duomenis apie Pirkėją: vardą ir pavardę / įmonės pavadinimą, adresą (gatvė, namo / buto numeris, pašto kodas, miestas, šalis), el. pašto adresą, kontaktinį telefono numerį ir duomenis, susijusius su Pardavimo sutartimi: Prekė (-ės), Prekės (-ių) kiekis, Prekės (-ių) pristatymo vieta ir būdas, mokėjimo būdas. Klientų, kurie nėra vartotojai, atveju taip pat būtina nurodyti įmonės pavadinimą ir mokesčių mokėtojo kodą.
-
Užsakymo formos elektroninė paslauga teikiama nemokamai, ji yra vienkartinė ir nutraukiama, kai per ją pateikiamas Užsakymas arba kai Klientas iš anksto nutraukia Užsakymo pateikimą per ją.
-
-
Naujienlaiškis - naudotis naujienlaiškiu galima internetinės parduotuvės svetainėje matomoje skiltyje "Naujienlaiškis" nurodžius el. pašto adresą, kuriuo bus siunčiamas kitas naujienlaiškio numeris, ir paspaudus laukelį "Prenumeruoti". Naujienlaiškį taip pat galima užsiprenumeruoti pažymint atitinkamą žymimąjį langelį pateikiant Užsakymą - pateikus Užsakymą Klientas bus užsiprenumeravęs Naujienlaiškį.
-
Naujienlaiškio elektroninė paslauga teikiama nemokamai neribotą laiką. Klientas turi galimybę bet kuriuo metu ir nenurodydamas priežasties atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos (naujienlaiškio atsisakymas), išsiųsdamas atitinkamą prašymą Paslaugų teikėjui, visų pirma el. paštu: support@vortexvr.lt arba raštu adresu: Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšuva.
-
2.2. Techniniai reikalavimai, būtini darbui su Paslaugų teikėjo naudojama IRT sistema: (1) kompiuteris, nešiojamasis kompiuteris ar kitas daugialypės terpės įrenginys su prieiga prie interneto; (2) prieiga prie elektroninio pašto; (3) naujausios versijos interneto naršyklė: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari arba Microsoft Edge; (4) rekomenduojama mažiausia ekrano skiriamoji geba: 1024x768; (5) interneto naršyklėje įgalinti slapukus ir Javascript.
2.3. Klientas privalo naudotis Internetine parduotuve laikydamasis įstatymų ir moralės normų, gerbdamas Paslaugų teikėjo ir trečiųjų šalių asmenines teises, autorių teises ir intelektinę nuosavybę. Klientas privalo įvesti duomenis, atitinkančius faktus. Klientui draudžiama pateikti neteisėtą turinį.
2.4. Skundų dėl elektroninių paslaugų teikimo tvarka nurodyta punkte. Taisyklių 6 punkte.
3. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMO SĄLYGOS
3.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma po to, kai Pirkėjas pateikia Užsakymą, naudodamasis internetinėje parduotuvėje esančia Užsakymo forma, kaip nurodyta punkte. 2.1.2 punktą.
3.2. Internetinės parduotuvės svetainėje nurodyta Produkto kaina arba atlygis už Produktą nurodomas Lenkijos zlotais, įskaitant mokesčius. Apie bendrą kainą arba atlygį, įskaitant mokesčius, o kai Produkto pobūdis neleidžia, pagrįstai įvertinus, anksčiau apskaičiuoti jų dydžio, - apie tai, kokiu būdu jie bus apskaičiuoti, taip pat apie pristatymo išlaidas (įskaitant mokesčius už transporto, pristatymo ar pašto paslaugas) ir kitas išlaidas, o kai šių mokesčių dydžio neįmanoma nustatyti, - apie pareigą juos sumokėti, Klientas informuojamas Internetinės parduotuvės svetainėje, taip pat pateikiant Užsakymą ir Klientui išreiškiant valią laikytis Pardavimo sutarties.
3.3. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo procedūra internetinėje parduotuvėje naudojant užsakymo formą
-
Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma Pirkėjui pateikus Užsakymą internetinėje parduotuvėje pagal šio punkto nuostatas. 2.1.2 punktą.
-
Pateikus Užsakymą, Pardavėjas nedelsdamas patvirtina, kad jį gavo, ir kartu priima Užsakymą vykdyti. Užsakymo gavimo ir jo priėmimo vykdyti patvirtinimas atliekamas Pardavėjui siunčiant Pirkėjui atitinkamą elektroninio pašto pranešimą Pirkėjo elektroninio pašto adresu, kurį Pirkėjas nurodė pateikdamas Užsakymą, kuriame pateikiami bent jau Pardavėjo pareiškimai apie Užsakymo gavimą ir jo priėmimą vykdyti bei patvirtinimas apie Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymą. Pirkėjui gavus minėtą el. laišką, Pirkėjo ir Pardavėjo Pardavimo sutartis yra sudaroma.
3.4. Sudarytos Pirkimo-pardavimo sutarties turinys užfiksuojamas, apsaugomas ir pateikiamas Pirkėjui (1) padarant šias Taisykles ir sąlygas prieinamas internetinės parduotuvės svetainėje ir (2) išsiunčiant Pirkėjui el. Taisyklių ir sąlygų 3.3.2. punkte. Pirkimo-pardavimo sutarties turinys papildomai įrašomas ir saugomas Pardavėjo internetinės parduotuvės IT sistemoje.
4. MOKĖJIMO UŽ PRODUKTĄ BŪDAI IR TERMINAI.
4.1. Pardavėjas suteikia Pirkėjui galimybę naudotis šiais mokėjimo už Pardavimo sutartį būdais:
- Apmokėjimas grynaisiais pinigais pristatymo metu.
-
Mokėjimas banko pavedimu į Pardavėjo banko sąskaitą.
-
Elektroniniai mokėjimai ir mokėjimai kredito kortelėmis per "Shopify Payments" (Visa, Mastercard, Maestro, ShopPay, GooglePay, ApplePay, PayPal.com ir Klarna.com - galimi dabartiniai mokėjimo būdai nurodyti internetinės parduotuvės svetainės skirtuke "Informacija apie mokėjimo būdus" ir svetainėse https://www.shopify.com/payments, https://www.paypal.com/pl ir https://www.klarna.com/pay-now.
-
Už elektroninius mokėjimus ir debeto kortelių operacijas mokama per "Shopify Payments", "PayPal.com" arba "Klarna.com", priklausomai nuo kliento pasirinkimo. Elektroninių mokėjimų ir debeto kortelių tvarkymą atlieka:
-
Shopify.com - bendrovė "Shopify Inc.", 151 O'Connor Street, Ground floor, Otava, Ontarijas, K2P 2L8.
-
PayPal.comcom - bendrovė "PayPal (Europe) S.a r.l. & Cie, S.C.A.", 5 aukštas 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Liuksemburgas.
-
-
4.2. Pardavėjas nesuteikia galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais asmeninio atsiėmimo metu - jei Klientas pasirenka asmeninį atsiėmimą kaip pristatymo būdą, jis turėtų naudotis internetinėje parduotuvėje prieinamais mokėjimo būdais.
4.3. Mokėjimo terminas:
-
Jei Klientas pasirenka mokėti banko pavedimu, elektroniniu mokėjimu arba mokėjimo kortele, Klientas privalo atlikti mokėjimą per 7 kalendorines dienas nuo Pardavimo sutarties sudarymo.
- Jei Klientas pasirenka atsiskaityti grynaisiais pinigais pristatymo metu, Klientas privalo atlikti mokėjimą pristatymo metu.
- Jei Klientas pasirenka mokėti dalimis, jis privalo atlikti mokėjimus pasirinktam skolintojui pagal sutartą grąžinimo grafiką.
5. PRODUKTO PRISTATYMO IR ATSIĖMIMO KAINA, PRIEMONĖS IR LAIKAS.
5.1. Produkto pristatymas Klientui yra mokamas, nebent Pardavimo sutartyje numatyta kitaip. Produkto pristatymo išlaidos (įskaitant transporto, pristatymo ir pašto mokesčius) Klientui nurodomos Internetinės parduotuvės tinklalapiuose informacijos apie pristatymo išlaidas skirtuke ir pateikiant Užsakymą, taip pat tuo metu, kai Klientas išreiškia savo valią laikytis Pardavimo sutarties.
5.2. Asmeninis gaminio atsiėmimas iš Kliento yra nemokamas.
5.3. Pardavėjas suteikia Pirkėjui galimybę naudotis šiais Produkto pristatymo ar atsiėmimo būdais:
-
DHL® Parcel E-commerce (2-3 dienos)
-
LP Express - Kurjerių paslaugos (2 dienos)
-
LP Express - Kurjerių paslaugos (2 dienos)
-
Venipak - Atsiėmimo punkt (2 dienos)
-
Venipak - Kurjerių paslaugos (2 dienos)
-
Venipak - Paštomatas (2 dienos)
5.4. Prekės pristatymo Klientui terminas yra iki 10 darbo dienų, išskyrus atvejus, kai Prekės aprašyme arba Užsakymo proceso metu nurodytas trumpesnis terminas. Jei Produktų pristatymo terminai yra skirtingi, pristatymo terminas yra ilgiausias nurodytas terminas, tačiau jis negali būti ilgesnis nei 10 darbo dienų. Gaminio pristatymo Klientui termino pradžia skaičiuojama taip:
-
Jei Pirkėjas pasirenka mokėti banko pavedimu, elektroniniu mokėjimu ar mokėjimo kortele - nuo tos dienos, kai į Pardavėjo banko sąskaitą ar atsiskaitomąją sąskaitą įskaitoma suma.
-
Jei Klientas pasirenka atsiskaityti grynaisiais pinigais - nuo Pardavimo sutarties sudarymo dienos.
-
Jei Pirkėjas pasirenka mokėjimą dalimis - nuo kreditoriaus pranešimo Pardavėjui apie kredito sutarties su Pirkėju sudarymą dienos, bet ne vėliau kaip nuo Pirkėjui suteikto kredito lėšų įskaitymo į Pardavėjo banko sąskaitą dienos.
5.5. Galutinis terminas, per kurį Produktas turi būti paruoštas Klientui atsiimti - Jei Klientas pasirenka atsiimti Produktą asmeniškai, Produktas turi būti paruoštas Klientui atsiimti per 1 darbo dieną, nebent Produkto aprašyme arba pateikiant Užsakymą būtų nurodytas trumpesnis terminas. Jei Produktų parengimo atsiimti datos skiriasi, parengimo atsiimti data laikoma ilgiausia nurodyta data, tačiau ji negali būti ilgesnė nei 1 darbo diena. Pardavėjas papildomai informuos Pirkėją apie Produkto parengtį atsiimti. Termino, per kurį Klientas turi būti pasirengęs atsiimti Produktą, pradžia skaičiuojama taip:
-
Jei Pirkėjas pasirenka mokėti banko pavedimu, elektroniniu mokėjimu ar mokėjimo kortele - nuo tos dienos, kai į Pardavėjo banko sąskaitą ar atsiskaitomąją sąskaitą įskaitoma suma.
-
Jei Pirkėjas pasirenka mokėjimą dalimis - nuo kreditoriaus pranešimo Pardavėjui apie kredito sutarties su Pirkėju sudarymą dienos, bet ne vėliau kaip nuo Pirkėjui suteikto kredito lėšų įskaitymo į Pardavėjo banko sąskaitą dienos.
6. SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
6.1. Šiame Taisyklių ir sąlygų 6 skyriuje nustatyta skundų, bendrų visiems Pardavėjui pateiktiems skundams, ypač skundams dėl Produktų, Pardavimo sutarčių, Elektroninių paslaugų ir kitiems skundams, susijusiems su Pardavėjo ar Internetinės parduotuvės veikla, nagrinėjimo tvarka.
6.2. Skundą galima pateikti, pvz:
-
elektroniniu būdu el. paštu adresu: support@vortexvr.lt.
6.3. Išsiųsti arba grąžinti gaminį kaip skundo dalį galima šiuo adresu: Pulko g. 96 (LP Express DEPO) 62133 Alytus
6.4. Skundo aprašyme rekomenduojama nurodyti: (1) informaciją ir aplinkybes, susijusias su skundo dalyku, ypač pažeidimo ar neatitikimo sutarčiai pobūdį ir datą; (2) reikalavimą, kokiu būdu skundas turi būti suderintas su sutartimi, arba pareiškimą dėl kainos sumažinimo, arba sutarties atsisakymo, arba kitą reikalavimą; ir (3) skundo pateikėjo kontaktinius duomenis - tai palengvins ir pagreitins skundo nagrinėjimą. Ankstesniame sakinyje pateikti reikalavimai yra tik rekomendacinio pobūdžio ir neturi įtakos skundų, pateiktų be rekomenduojamo skundo aprašymo, veiksmingumui.
6.5. Jei skundo nagrinėjimo metu pasikeičia skundo pateikėjo nurodyti kontaktiniai duomenys, skundo pateikėjas privalo apie tai pranešti pardavėjui.
6.6. Skundo pateikėjas gali pridėti įrodymus (pvz., nuotraukas, dokumentus arba produktą), susijusius su skundo dalyku. Pardavėjas taip pat gali paprašyti skundo pateikėjo pateikti papildomos informacijos arba atsiųsti įrodymų (pvz., nuotraukų), jei dėl to Pardavėjui bus lengviau ir greičiau išnagrinėti skundą.
6.7. Pardavėjas atsako į skundą nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo jo gavimo.
6.8. Pardavėjo įstatyminės atsakomybės pagrindas ir apimtis yra nustatyti visuotinai taikomuose įstatymuose, ypač Civiliniame kodekse, Vartotojų teisių įstatyme ir 2002 m. liepos 18 d. Elektroninių paslaugų teikimo įstatyme (Žin., 2002, Nr. 144, pozicija 1204 su pakeitimais). Papildoma informacija apie Pardavėjo atsakomybę už Produkto atitiktį Pirkimo-pardavimo sutarčiai, kaip numatyta teisės aktuose, nurodyta toliau:
-
Jei skundžiamasi dėl Produkto - kilnojamojo daikto, kurį Pirkėjas įsigijo pagal iki 2022 m. gruodžio 31 d. su Pardavėju sudarytą Pirkimo-pardavimo sutartį, taikomos Civilinio kodekso nuostatos, galiojančios iki 2022 m. gruodžio 31 d., ypač Civilinio kodekso 556-576 straipsniai. Šios nuostatos visų pirma apibrėžia Pardavėjo atsakomybės prieš Pirkėją pagrindą ir apimtį, jei parduotas Produktas turi fizinį ar teisinį defektą (garantija). Pagal Civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalį Pardavėjo garantinė atsakomybė už pagal ankstesnį sakinį įsigytą Produktą Pirkėjui, kuris nėra vartotojas, netaikoma.
-
Skundo dėl Produkto - kilnojamojo daikto (įskaitant kilnojamąjį daiktą su skaitmeniniais elementais), tačiau išskyrus kilnojamąjį daiktą, kuris naudojamas tik kaip skaitmeninio turinio laikmena, - kurį Klientas įsigijo pagal su Pardavėju nuo 2023 m. sausio 1 d. sudarytą pirkimo-pardavimo sutartį, atveju taikomos Vartotojų teisių įstatymo nuostatos, galiojančios nuo 2023 m. sausio 1 d., ypač Vartotojų teisių įstatymo 43a-43g straipsniai. Šios nuostatos visų pirma nustato Pardavėjo atsakomybės prieš vartotoją pagrindą ir apimtį, jei Produktas neatitinka Pirkimo-pardavimo sutarties.
6.9. Be įstatymuose nustatytos atsakomybės, gaminiui gali būti suteikta garantija - tai yra sutartinė (papildoma) atsakomybė, kuri gali būti taikoma, jei atitinkamam gaminiui taikoma garantija. Garantiją gali suteikti ne Pardavėjas, o kitas subjektas (pvz., gamintojas ar platintojas). Išsamios atsakomybės pagal garantiją sąlygos, įskaitant duomenis apie subjektą, atsakingą už garantijos įgyvendinimą, ir subjektą, turintį teisę ja pasinaudoti, pateikiamos garantijos aprašyme, pavyzdžiui, garantijos kortelėje arba kitoje su garantijos suteikimu susijusioje vietoje. Pardavėjas atkreipia dėmesį į tai, kad Produkto neatitikimo sutarčiai atveju Klientas turi teisę į teisines gynimo priemones iš Pardavėjo pusės ir Pardavėjo sąskaita ir kad garantija neturi įtakos šioms priemonėms.
6.10. Taisyklių 6.8.2 punkto nuostatos dėl vartotojo taip pat taikomos Klientui, kuris yra fizinis asmuo, sudarančiam sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, jei iš tokios sutarties turinio matyti, kad ji nėra tokio asmens profesinio pobūdžio, ypač atsižvelgiant į jo verslo veiklos dalyką, kuris pateikiamas remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatomis.
7. NETEISMINIO SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ŽALOS ATLYGINIMO PROCEDŪROS IR TAISYKLĖS DĖL GALIMYBĖS JOMIS PASINAUDOTI.
7.1. Neteisminio ginčų sprendimo būdai apima: 1) galimybę šalims suartinti savo pozicijas, pvz., tarpininkavimą; 2) ginčo sprendimo siūlymą, pvz., taikinimo procedūrą; 3) ginčo sprendimą ir sprendimo primetimą šalims, pvz., arbitražą (taikinimo teismą). Išsamią informaciją apie Kliento, kuris yra vartotojas, galimybę pasinaudoti neteisminiais skundų nagrinėjimo ir pretenzijų nagrinėjimo būdais, naudojimosi šiomis procedūromis taisykles ir patogią taikaus ginčų sprendimo subjektų paiešką galima rasti Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje adresu https://polubowne.uokik.gov.pl/.
7.2. Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos pirmininkas yra kontaktinis asmuo, kurio užduotis, be kita ko, yra teikti vartotojams informaciją apie neteisminį vartotojų ginčų sprendimą. Vartotojai gali kreiptis į šį punktą: (1) telefonu - tel. 22 55 60 332 arba 22 55 60 333; (2) elektroniniu paštu - el. paštu: kontakt.adr@uokik.gov.pl arba (3) raštu arba asmeniškai - Tarnybos būstinėje adresu Plac Powstańców Warszawy 1, Varšuvoje (00-030).
7.3. Vartotojas turi šiuos neteisminių skundų ir žalos atlyginimo procedūrų pavyzdžius: (1) kreipimasis dėl ginčo sprendimo į nuolatinį taikų vartotojų teismą; (2) kreipimasis dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka į provincijos komercinės inspekcijos inspektorių; arba (3) apylinkės (savivaldybės) vartotojų ombudsmeno arba visuomeninės organizacijos, kurios įstatuose numatytos užduotys apima vartotojų apsaugą (pvz., Vartotojų federacija, Lenkijos vartotojų asociacija), pagalba. Konsultacijos, be kita ko, teikiamos elektroniniu paštu porady@dlakonsumentow.pl ir vartotojų pagalbos linija 801 440 220 (pagalbos linija veikia darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val., skambučio mokestis pagal operatoriaus tarifą).
7.4. Vartotojų ir prekybininkų ginčų sprendimo internetu platforma ES lygmeniu (GES platforma) yra sukurta adresu http://ec.europa.eu/odr. ODR platforma - tai interaktyvi daugiakalbė interneto svetainė, kurioje vieno langelio principu vartotojai ir prekiautojai, siekiantys neteisminiu būdu išspręsti ginčą dėl sutartinių įsipareigojimų, kylančių iš internetinės pirkimo-pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties (daugiau informacijos rasite pačios platformos interneto svetainėje arba Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos interneto svetainės adresu: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).
8. ATŠAUKIMO TEISĖ
8.1. Vartotojas, sudaręs nuotolinę sutartį, per 14 kalendorinių dienų gali atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas išlaidų, išskyrus išlaidas, nurodytas šio straipsnio 1 dalyje. Taisyklių 8.8 punkte. Pareiškimo išsiuntimo prieš terminą pakanka, kad būtų laikomasi termino. Pareiškimą dėl sutarties atsisakymo galima pateikti, pvz:
-
raštu šiuo adresu: Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšuva;
-
elektroniniu būdu el. paštu adresu: support@vortexvr.lt.
8.2. Pavyzdinė atsisakymo nuo sutarties forma pateikta Vartotojų teisių įstatymo 2 priede, be to, ją galima rasti ir punkte. Taisyklių 13 punkte. Vartotojas gali naudoti pavyzdinę formą, tačiau ji nėra privaloma.
8.3. Prasideda atšaukimo laikotarpis:
-
sutarties, pagal kurią Pardavėjas pristato Produktą, įsipareigodamas perduoti jo nuosavybės teisę (pvz., pirkimo-pardavimo sutartis), atveju - nuo tada, kai Produktą perima vartotojas arba jo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, ir sutarties, pagal kurią: (1) apima keletą Produktų, kurie pristatomi atskirai, partijomis ar dalimis, - nuo paskutinio Produkto, partijos ar dalies perėmimo nuosavybėn arba (2) apima reguliarų Produktų pristatymą nustatytam laikotarpiui - nuo pirmojo Produkto perėmimo nuosavybėn;
-
kitų sutarčių atveju - nuo sutarties sudarymo dienos.
8.4. Jei atsisakoma nuotolinės sutarties, sutartis laikoma nesudaryta.
8.5. Pardavėjas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžinti vartotojui visus jo sumokėtus mokėjimus, įskaitant gaminio pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl vartotojo pasirinkto pristatymo būdo, išskyrus pigiausią įprastą pristatymo būdą, kurį galima rasti internetinėje parduotuvėje). Pardavėjas grąžina mokėjimą naudodamas tą patį vartotojo naudotą mokėjimo būdą, išskyrus atvejus, kai vartotojas aiškiai susitarė dėl kitokio grąžinimo būdo, dėl kurio vartotojas nepatiria jokių išlaidų. Jei Pardavėjas nepasiūlė pačiam atsiimti Produkto iš vartotojo, Pardavėjas gali sulaikyti iš vartotojo gauto mokėjimo grąžinimą tol, kol gaus Produktą atgal arba kol vartotojas pateiks grąžinimo įrodymą, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyks anksčiau.
8.6. Vartotojas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo atsisakymo dienos, grąžinti Produktą Pardavėjui arba perduoti jį atsiimti Pardavėjo įgaliotam asmeniui, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas pats pasiūlė atsiimti Produktą. Kad būtų laikomasi termino, pakanka išsiųsti Produktą atgal prieš pasibaigiant jo galiojimo terminui. Vartotojas gali grąžinti Gaminį adresu: Pulko g. 96 (LP Express DEPO), 62133 Alytus
8.7. Vartotojas atsako už bet kokį gaminio vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl gaminio naudojimo daugiau nei būtina gaminio pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
8.8. Galimos su vartotojo atsisakymu nuo sutarties susijusios išlaidos, kurias vartotojas privalo padengti:
-
Jei vartotojas pasirinko kitą, nei internetinėje parduotuvėje prieinamas pigiausias įprastas Prekės pristatymo būdas, Pardavėjas neprivalo atlyginti vartotojui jokių jo patirtų papildomų išlaidų.
-
Vartotojas padengia tiesiogines gaminio grąžinimo išlaidas.
-
Jei Prekė yra paslauga, kurios teikimas vartotojo aiškiu prašymu buvo pradėtas iki sutarties atsisakymo termino pabaigos, vartotojas, kuris pasinaudoja savo teise atsisakyti sutarties po to, kai pateikė tokį prašymą, privalo sumokėti už iki sutarties atsisakymo suteiktą paslaugą. Mokėtina suma apskaičiuojama proporcingai tam, kas buvo suteikta, atsižvelgiant į sutartyje sutartą kainą arba atlygį. Jei kaina ar atlygis yra per dideli, tos sumos apskaičiavimo pagrindas yra įvykdymo rinkos vertė.
8.9. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma sutartims:
-
(1) dėl paslaugų, už kurias vartotojas privalo sumokėti kainą, teikimo, jeigu Pardavėjas visiškai suteikė paslaugą gavęs aiškų ir išankstinį vartotojo sutikimą, kurį Pardavėjas prieš suteikdamas paslaugą informavo, kad Pardavėjui suteikus paslaugą jis neteks teisės atsisakyti sutarties, ir kuris tai patvirtino; (2) kai kaina ar atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas nekontroliuoja ir kurie gali įvykti nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui; (3) kai paslaugų teikimo objektas yra neperdirbtas gaminys, pagamintas pagal vartotojo specifikaciją arba skirtas jo individualiems poreikiams tenkinti; (4) kai paslaugų teikimo objektas yra produktas, kuris greitai genda arba kurio galiojimo laikas trumpas; (5) kai paslaugų teikimo objektas yra produktas, tiekiamas uždaroje pakuotėje, kurios atidarius negalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo; (6) kai vykdymo objektas yra Produktai, kurie po pristatymo dėl savo pobūdžio yra neatskiriamai sujungti su kitais daiktais; (7) kai vykdymo objektas yra alkoholiniai gėrimai, dėl kurių kainos buvo susitarta sudarant Pardavimo sutartį, kurie gali būti pristatyti tik po 30 dienų ir kurių vertė priklauso nuo rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti; (8) kai vartotojas aiškiai paprašė, kad Pardavėjas atvyktų pas jį atlikti skubų remontą ar techninę priežiūrą; jeigu Pardavėjas suteikia papildomas paslaugas, išskyrus tas, kurių prašė vartotojas, arba pristato Produktus, išskyrus atsargines dalis, būtinas remontui ar techninei priežiūrai atlikti, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties dėl papildomų paslaugų ar Produktų; (9) kai sutarties vykdymo objektas yra garso ar vaizdo įrašas arba kompiuterių programinė įranga, tiekiama užklijuotoje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo; (10) dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų tiekimo, išskyrus prenumeratos sutartį; (11) sudarytą viešo aukciono būdu; (12) dėl apgyvendinimo, išskyrus gyvenamąsias patalpas, prekių vežimo, automobilių nuomos, maitinimo, paslaugų, susijusių su laisvalaikio, pramogų, sporto ar kultūros renginiais, jeigu sutartyje nurodyta paslaugos teikimo data arba laikotarpis; (13) dėl skaitmeninio turinio, nepateikiamo materialioje laikmenoje, už kurį vartotojas privalo sumokėti kainą, teikimo, jeigu pardavėjas pradėjo vykdyti paslaugą gavęs aiškų ir išankstinį vartotojo sutikimą, kuris prieš pardavėjui pradedant teikti paslaugą buvo informuotas, kad pardavėjui suteikus paslaugą ir ją patvirtinus, jis neteks teisės atsisakyti sutarties, ir pardavėjas pateikė vartotojui patvirtinimą, nurodytą CK 6.6 straipsnyje. Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 15 straipsnio 1 ir 2 dalyse arba 21 straipsnio 1 dalyje; 14) dėl paslaugų, už kurias vartotojas privalo sumokėti kainą, teikimo, kai vartotojas aiškiai paprašė Pardavėjo atvykti į vartotojo namus remonto darbams atlikti ir paslauga jau yra visiškai atlikta, gavus aiškų ir išankstinį vartotojo sutikimą.
8.10. Šiame Taisyklių 8 skyriuje pateiktos nuostatos dėl vartotojo taikomos nuo 2021 m. sausio 1 d. ir nuo tos datos sudarytoms sutartims taip pat Klientui arba Užsakovui, kuris yra fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, jei iš tos sutarties turinio matyti, kad ji nėra to asmens profesinio pobūdžio, visų pirma susijusi su jo verslo veiklos dalyku, paskelbtu remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatomis.
9. NUOSTATOS DĖL PREKYBININKŲ
9.1. Šis Sąlygų 9 punktas ir visos jame esančios nuostatos yra skirtos ir todėl privalomos tik Klientui arba Paslaugų gavėjui, kuris nėra vartotojas. Be to, nuo 2021 m. sausio 1 d. ir nuo šios datos sudarytoms sutartims šis Sąlygų skyrius ir visos jame esančios nuostatos nėra skirtos ir todėl nėra privalomos Klientui ar Paslaugų gavėjui, kuris yra fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, kai iš tos sutarties turinio matyti, kad ji neturi šiam asmeniui profesinio pobūdžio, kurį lemia, visų pirma, jo verslo veiklos objektas, pateikiamas remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatomis, išskyrus atvejus, kai tokiems asmenims nedraudžiama taikyti šiame Sąlygų skyriuje esančių nuostatų.
9.2. Pardavėjas turi teisę atsisakyti Pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo jos sudarymo dienos. Šiuo atveju atsisakyti Pardavimo sutarties galima nenurodant jokios priežasties ir tai nesuteikia teisės Pirkėjui reikšti jokių pretenzijų Pardavėjui.
9.3. Pardavėjo atsakomybė pagal garantiją dėl gaminio arba dėl gaminio neatitikimo pirkimo-pardavimo sutarčiai netaikoma.
9.4. Pardavėjas atsakys į skundą per 30 kalendorinių dienų nuo jo gavimo.
9.5. Pardavėjas turi teisę apriboti galimus mokėjimo būdus, įskaitant reikalavimą sumokėti iš anksto visą sumą arba jos dalį, neatsižvelgiant į Kliento pasirinktą mokėjimo būdą ir pardavimo sutarties sudarymo faktą.
9.6. Paslaugų teikėjas gali nutraukti Elektroninių paslaugų teikimo sutartį nedelsiant ir nenurodydamas priežasčių, išsiųsdamas Paslaugų gavėjui atitinkamą pareiškimą.
9.7. Paslaugų teikėjo / Pardavėjo atsakomybė Klientui / Pirkėjui, neatsižvelgiant į jos teisinį pagrindą, yra ribojama - tiek pagal vieną pretenziją, tiek pagal visas pretenzijas iš viso - iki sumokėtos kainos ir pristatymo išlaidų pagal Pardavimo sutartį sumos, bet ne daugiau kaip vieno tūkstančio zlotų. Ankstesniame sakinyje nurodytas sumos apribojimas taikomas visiems Kliento/Kliento reikalavimams Paslaugų teikėjui/Pardavėjui, įskaitant atvejus, kai Pardavimo sutartis nesudaryta arba nesusijusi su Pardavimo sutartimi. Paslaugų teikėjas / Pardavėjas atsako Paslaugų gavėjui / Klientui tik už tipinius nuostolius, kuriuos buvo galima numatyti sutarties sudarymo metu, ir neatsako už negautą pelną. Pardavėjas taip pat neatsako už vėlavimą vežti siuntą.
9.8. Bet kokie ginčai, kylantys tarp Pardavėjo / Paslaugų teikėjo ir Kliento / Paslaugų teikėjo, perduodami Pardavėjo / Paslaugų teikėjo buveinės jurisdikcijai priklausančiam teismui.
10. PRODUKTŲ APŽVALGOS
10.1. Pardavėjas leidžia savo Klientams teikti ir susipažinti su nuomonėmis apie Produktus ir Internetinę parduotuvę šiame Sąlygų skyriuje nurodytomis sąlygomis.
10.2. Klientas gali pareikšti savo nuomonę apie gaminį arba internetinę parduotuvę naudodamasis atsiliepimų forma. Ši forma gali būti pateikta tiesiogiai Internetinės parduotuvės svetainėje (įskaitant išorinį valdiklį) arba gali būti pateikta per atskirą nuorodą, kurią Klientas gauna po pirkimo Kliento nurodytu el. pašto adresu. Pridėdamas nuomonę, Klientas taip pat gali pridėti grafinį įvertinimą arba Produkto nuotrauką - jei tokia galimybė numatyta nuomonės formoje.
10.3. Nuomonė apie Produktą gali būti pateikta tik dėl faktiškai Pardavėjo internetinėje parduotuvėje įsigytų Produktų, kuriuos įsigijo Klientas, įsigijęs vertinamą Produktą. Draudžiama sudaryti fiktyvias ar apsimestines Pardavimo sutartis, siekiant pateikti nuomonę apie Produktą. Nuomonę apie Internetinę parduotuvę gali pareikšti asmuo, kuris yra Internetinės parduotuvės Klientas.
10.4. Klientų nuomonių papildymas negali būti naudojamas neteisėtai veiklai, visų pirma veiklai, kuri yra nesąžiningos konkurencijos veiksmas, arba veiklai, kuria pažeidžiamos Pardavėjo ar trečiųjų šalių asmeninės teisės, intelektinės nuosavybės teisės ar kitos teisės. Pridėdamas nuomonę, Klientas privalo veikti laikydamasis įstatymų, šių Taisyklių ir sąlygų bei geros moralės principų.
10.5. Nuomonės gali būti pateikiamos tiesiogiai internetinės parduotuvės svetainėje (pvz., prie konkretaus Produkto) arba išorinėje nuomonių rinkimo tarnyboje, su kuria Pardavėjas bendradarbiauja ir su kuria jis yra susietas internetinės parduotuvės svetainėje (įskaitant internetinės parduotuvės svetainėje patalpintą išorinį valdiklį).
10.6. Pardavėjas užtikrina, kad paskelbtus Produktų atsiliepimus pateiktų jo Klientai, kurie įsigijo atitinkamą Produktą. Šiuo tikslu Pardavėjas imasi toliau nurodytų veiksmų, kad patikrintų, ar atsiliepimai yra iš jo Klientų:
-
Nuomonės, paskelbtos naudojant formą, kurią galima rasti tiesiogiai internetinės parduotuvės svetainėje, paskelbimą turi iš anksto patikrinti Paslaugų teikėjas. Patikrinimą sudaro nuomonės atitikties šioms Taisyklėms ir sąlygoms patikrinimas, visų pirma patikrinimas, ar nuomonę pateikęs asmuo yra Internetinės parduotuvės klientas - šiuo atveju Pardavėjas patikrina, ar tas asmuo pirko Internetinėje parduotuvėje, o jei nuomonė pateikiama apie Produktą, Pardavėjas papildomai patikrina, ar tas asmuo įsigijo apžvelgiamą Produktą. Patikrinimas atliekamas nedelsiant.
-
Pardavėjas siunčia savo Klientams (taip pat ir naudodamasis išorine grįžtamojo ryšio paslauga, su kuria bendradarbiauja) individualią nuorodą į el. pašto adresą, kurį Klientas nurodė pirkimo metu - tokiu būdu prieiga prie grįžtamojo ryšio formos suteikiama tik Klientui, kuris įsigijo Produktą iš Internetinės parduotuvės.
-
Jei Pardavėjui kyla abejonių arba kiti Klientai ar trečiosios šalys pateikia Pardavėjui prieštaravimus dėl to, ar tam tikrą nuomonę pateikė Klientas arba ar konkretus Klientas įsigijo konkretų Produktą, Pardavėjas pasilieka teisę susisiekti su nuomonės autoriumi, kad išsiaiškintų ir patvirtintų, jog jis iš tiesų yra Internetinės parduotuvės Klientas arba įsigijo apžvelgiamą Produktą.
10.7. Bet kokios pastabos, skundai dėl nuomonės patikrinimo arba prieštaravimai dėl to, ar tam tikra nuomonė gauta iš Kliento arba ar tam tikras Klientas įsigijo tam tikrą Produktą, gali būti pateikiami analogišku būdu kaip ir skundų pateikimo tvarka, nurodyta Taisyklių ir sąlygų 6 skyriuje.
10.8. Pardavėjas neskelbia ir nesudaro sąlygų kitam asmeniui skelbti neteisingų Klientų nuomonių ar rekomendacijų ir neiškraipo Klientų nuomonių ar rekomendacijų, kad reklamuotų savo Produktus. Pardavėjas pateikia tiek teigiamų, tiek neigiamų atsiliepimų. Pardavėjas neteikia remiamų atsiliepimų.
11. ELEKTROS IR ELEKTRONINĖS ĮRANGOS ATLIEKŲ APDOROJIMAS
11.1. Šis Taisyklių 11 skirsnis ir visos jame esančios nuostatos yra skirtos įrangos platintojų informacinėms prievolėms vykdyti, kaip apibrėžta 2015 m. rugsėjo 11 d. Elektros ir elektroninės įrangos atliekų įstatymo 4 straipsnio 2 dalyje (2015 m. Įstatymų leidinys, punktas 1688, su pakeitimais).
11.2. Draudžiama elektros ir elektroninės įrangos atliekas (pažymėtas rūšiuojamojo surinkimo simboliu) dėti kartu su kitomis atliekomis. Įrangos atliekų turėtojas iš namų ūkių privalo ją perduoti įrangos atliekų surinkėjui arba subjektui, turinčiam teisę surinkti įrangos atliekas.
11.3. Pardavėjas privalo nemokamai priimti iš namų ūkių įrangos atliekas iš savo pardavimo vietų, jei šios įrangos atliekos yra tos pačios rūšies ir atliko tas pačias funkcijas kaip ir parduota įranga.
11.4. Pardavėjas, pristatydamas buitinę įrangą Pirkėjui, privalo nemokamai atsiimti naudotą buitinę įrangą tokios įrangos pristatymo vietoje, jei naudota įranga yra tos pačios rūšies ir atlieka tas pačias funkcijas kaip ir pristatyta įranga. Apie pageidavimą minėtu atveju perduoti Pardavėjui naudotą įrangą galima pranešti Pardavėjui skirtose pastabose Užsakymo pateikimo metu ir elektroniniu būdu el. paštu adresu: support@vortexvr.lt iš karto po to, kai Klientas pateikia Užsakymą.
11.5. Klientas, nepirkdamas naujos įrangos, gali grąžinti naudotą buitinę įrangą, kurios išoriniai matmenys neviršija 25 cm, bet kurioje parduotuvėje, kurios prekybos plotas yra ne mažesnis kaip 400 m2, skirtoje buitinei įrangai parduoti.
11.6. Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekę:
-
įrangos atliekos, kurios dėl savo užterštumo kelia pavojų įrangos atliekas priimančių asmenų sveikatai ar gyvybei; ir
-
nekomplektinės įrangos atliekos ir įrangos atliekų dalys, kurias draudžiama rinkti pagal 2015 m. rugsėjo 11 d. Elektros ir elektroninės įrangos atliekų įstatymo 35 straipsnio 1 dalį (2015 m. Įstatymų leidinys, punktas 1688, su pakeitimais).
11.7. Minėtais atvejais klientas gali perduoti naudotą įrangą į atitinkamą įrangos atliekų surinkimo punktą arba apdorojimo įrenginio operatoriui.
11.8. Atliekų įrangos surinkimo punktų pavyzdžiai Varšuvos mieste:
-
Atliekų rūšiuojamojo surinkimo punktas (PSZOK), esantis adresu Płytowa 1, 03-046 Varšuva (Białołęka).
-
Atliekų rūšiuojamojo surinkimo punktas (PSZOK), esantis Zawodzie g. 1, 02-981 Varšuva (Mokotow).
11.9. Informaciją apie visus atliekų įrangos surinkimo punktus visoje šalyje galima rasti naudojantis paieškos sistema valstybės registre - BDO šiuo interneto adresu: https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/Registry/Index?pageNumber=1&placeType=residenceOrBusinessAddress&t=1675268278907&tables=ActivityScope4Table2.
12. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12.1. Internetinėje parduotuvėje sudarytos sutartys sudaromos lenkų kalba.
12.2. Darbo tvarkos taisyklių pakeitimas:
- Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles ir sąlygas dėl svarbių priežasčių, t. y.: pasikeitus įstatymams; pasikeitus mokėjimo ar pristatymo būdams ar datoms, atsižvelgiant į teisinius ar reguliavimo įpareigojimus; pasikeitus teikiamų Elektroninių paslaugų apimčiai ar formai; įtraukus naujas Elektronines paslaugas; atsiradus būtinybei atremti nenumatytą ir neišvengiamą grėsmę, susijusią su Internetinės parduotuvės, įskaitant Elektronines paslaugas, ir Paslaugų gavėjų/Klientų apsauga nuo sukčiavimo, kenkėjiškų programų, nepageidaujamų laiškų, duomenų saugumo pažeidimų ar kitų kibernetinio saugumo grėsmių - tiek, kiek šie pakeitimai turi įtakos šių Sąlygų įgyvendinimui.
- Pranešimas apie siūlomus pakeitimus išsiunčiamas ne vėliau kaip prieš 15 dienų iki tokių pakeitimų įsigaliojimo dienos, su sąlyga, kad pakeitimai gali būti atliekami nesilaikant 15 dienų pranešimo termino, jei Paslaugų teikėjas: (1) jam taikomas teisinis ar reguliavimo įpareigojimas, pagal kurį jis privalo pakeisti savo Sąlygas taip, kad negali laikytis 15 dienų pranešimo termino; arba (2) jam reikia išimties tvarka pakeisti savo Sąlygas, kad būtų pašalinta nenumatyta ir neišvengiama grėsmė, susijusi su Internetinės parduotuvės, įskaitant Elektronines paslaugas, ir Paslaugų gavėjų / Klientų apsauga nuo sukčiavimo, kenkėjiškų programų, nepageidaujamų laiškų, duomenų saugumo pažeidimų ar kitų kibernetinio saugumo grėsmių. Paskutiniais dviem ankstesniame sakinyje nurodytais atvejais pakeitimai įgyvendinami nedelsiant, išskyrus atvejus, kai galimas arba būtinas ilgesnis įgyvendinimo laikotarpis, apie kurį kiekvienu atveju praneša Paslaugų teikėjas.
- Tęstinio pobūdžio sutarčių atveju (pvz., elektroninės paslaugos - paskyros - teikimo) Klientas turi teisę nutraukti sutartį su Paslaugų teikėju nepasibaigus pranešimo apie siūlomus pakeitimus laikotarpiui. Toks nutraukimas įsigalioja per 15 dienų nuo pranešimo gavimo dienos. Tęstinės sutarties atveju pakeistos Taisyklės ir sąlygos yra privalomos Paslaugų gavėjui, jei Paslaugų gavėjas buvo tinkamai informuotas apie pakeitimus pagal pranešimo laikotarpį iki jų įgyvendinimo ir per šį laikotarpį nenutraukė sutarties. Be to, bet kuriuo metu po pranešimo apie pakeitimus gavimo Paslaugų gavėjas gali sutikti su atliekamais pakeitimais ir taip atsisakyti tęsti pranešimo laikotarpį. Jei sudaroma kitokio pobūdžio nei tęstinė sutartis, Taisyklių ir sąlygų pakeitimai jokiu būdu neturės įtakos teisėms, kurias Paslaugų gavėjas įgijo iki Taisyklių ir sąlygų pakeitimų įsigaliojimo dienos, visų pirma Taisyklių ir sąlygų pakeitimai neturės įtakos jau pateiktiems ar pateiktiems Užsakymams ir sudarytoms, įvykdytoms ar vykdomoms Pardavimo sutartims.
- Jei dėl Taisyklių ir sąlygų pakeitimo atsiranda naujų mokesčių arba padidėja esami mokesčiai, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties.
12.3. Šiose sąlygose neaptartus klausimus reglamentuoja bendrai taikomos Lenkijos teisės nuostatos, visų pirma: Civilinis kodeksas; 2002 m. liepos 18 d. Elektroninių paslaugų teikimo įstatymas (Žin., 2002, Nr. 144, 1204 punktas su pakeitimais); Vartotojų teisių įstatymas; ir kitos atitinkamos bendrai taikomos teisės nuostatos.
12.4. Šios Taisyklės ir sąlygos nepanaikina nuostatų, galiojančių vartotojo, sudarančio sutartį su Paslaugų teikėju/Pardavėju, įprastinės gyvenamosios vietos šalyje, kurių negalima netaikyti pagal sutartį. Tokiu atveju Paslaugų teikėjas ir (arba) Pardavėjas garantuoja vartotojui apsaugą, kuri jam suteikiama remiantis nuostatomis, kurių negalima pašalinti sutartimi.
13. PAVYZDINĖ ATSISAKYMO NUO SUTARTIES FORMA (
VARTOTOJŲ TEISIŲ AKTO 2 PRIEDAS)
Atšaukimo formos pavyzdys
(ši forma turi būti užpildyta ir grąžinta tik tuo atveju, jei norite nutraukti sutartį)
- Adresatas:
Paxy – Vortex
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus
E-mail: support@vortexvr.lt
- Aš (mes)(*) šiuo pranešimu(*) pranešu(*), kad atsisakau(*) toliau nurodytų prekių(*) pirkimo-pardavimo sutarties, toliau nurodytų prekių(*) tiekimo sutarties, toliau nurodytų prekių(*) atlikimo sutarties ir toliau nurodytų paslaugų(*) teikimo sutarties.
- Sutarties sudarymo data(*)/gavimo data(*)
- Vartotojo (-ų) vardas ir pavardė
- Vartotojo (-ų) adresas
- Vartotojo (-ų) parašas (tik jei forma siunčiama popieriuje)
- Data
(*) Atitinkamai išbraukti.