Grąžinimo politika
1. TEISĖ GRĄŽINTI PREKĘ / TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES - 14 DIENŲ
1.1. Vartotojas, sudaręs nuotolinę sutartį, gali atsisakyti sutarties per 14 kalendorinių dienų, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas jokių išlaidų, išskyrus Taisyklių . 8.8 punkte nurodytas išlaidas. Kad deklaracija būtų patenkinta, pakanka ją išsiųsti iki nustatyto termino. Pavyzdžiui, galima pateikti pareiškimą apie pasitraukimą:
elektronine forma el. paštu adresu: support@vortexvr.lt
1.2. Atsisakymo nuo sutarties formos pavyzdį galima rasti Vartotojų teisių įstatymo 2 priede, be to, jį galima rasti Taisyklių 11 punkte (paslaugų teikimo sąlygos). Vartotojas gali naudoti šią formą, tačiau ji nėra privaloma.
1.3. Pardavėjas privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžinti vartotojui visus jo atliktus mokėjimus, įskaitant produkto pristatymo išlaidas (išskyrus bet kokias papildomas išlaidas, patirtas dėl to, kad vartotojas pasirinko kitokį pristatymo būdą nei pigiausias standartinis pristatymo būdas, kurį galima rasti internetinėje parduotuvėje). Pardavėjas grąžina mokėjimą naudodamas tą patį vartotojo naudojamą mokėjimo būdą, išskyrus atvejus, kai vartotojas aiškiai susitarė dėl kito grąžinimo būdo, dėl kurio vartotojas nepatiria jokių išlaidų. Jei pardavėjas nepasiūlė pats atsiimti gaminio iš vartotojo, pardavėjas gali sulaikyti iš vartotojo gautos įmokos grąžinimą tol, kol gaus gaminį atgal arba kol vartotojas pateiks įrodymą, kad gaminys buvo grąžintas, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.
1.4. Vartotojas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties atsisakymo dienos, grąžinti prekę pardavėjui arba perduoti prekę pardavėjo įgaliotam asmeniui, išskyrus atvejus, kai pardavėjas pasiūlė paimti prekę pats. Norint laikytis termino, pakanka grąžinti gaminį iki jo galiojimo pabaigos. Vartotojas gali grąžinti gaminį adresu Varšuvoje, Lenkijoje.
1.5. Vartotojas atsako už bet kokį gaminio nuvertėjimą, atsiradusį dėl gaminio naudojimo daugiau, nei būtina gaminio pobūdžiui, savybėms ir funkcijoms nustatyti.
2. KAIP?
Grąžinimą galite atlikti susisiekę su mumis el. paštu support@vortexvr.lt, nurodydami užsakymo numerį, el. pašto adresą, kurį naudojote užsakydami, gaminio, kurį norite grąžinti, nuotrauką ir paaiškinimą. Paaiškinkite, kodėl norite grąžinti gaminį, ir pridėkite nuotraukas, jei su gaminiu kas nors negerai arba jei pažeista pakuotė.
Jūs atsakote tik už prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl kitokio prekių tvarkymo, nei būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir funkcijoms nustatyti.
Jei kas nors neaišku arba turite papildomų klausimų, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių:
El. paštas: support@vortexvr.lt
Sandėlio adresas / grąžinimo adresas:
Paxy – Vortex
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus
3. GRĄŽINIMAS
Klientui grąžinus mums gaminį ir mums patikrinus jo būklę per atvirą pirkimą arba priėmus grąžinimą, mes pervesime pinigus tuo pačiu mokėjimo kanalu, kurį jūs, kaip klientas, naudojote, t. y. kredito kortele, VISA, MasterCard, AmericanExpress, "Apple Pay", "Google Pay" arba "PayPal".
Mokant kredito kortele, grąžinimas gali užtrukti nuo 5 iki 10 darbo dienų, kol jūsų kredito kortelės išraše atsiras kompensacija.
Pinigai bus grąžinti per 14 dienų po to, kai "VortexVR" gaus ir apdoros jūsų grąžinimą, priklausomai nuo mokėjimo būdo, kurį naudojote pirkimo metu.
Jei gaminį kaip nors sugadino klientas arba jei grąžinimą inicijavote praėjus 14 kalendorinių dienų nuo gaminio gavimo dienos, pinigų grąžinimas jums nepriklauso.
DHL, "PostNord" arba UPS siunčiamų užsakymų atveju klientas privalo pranešti apie pažeidimus ar trūkstamas dalis tą pačią dieną, jei jie matomi, ir per 7 dienas, jei defektai išorėje nematomi.